Безоплатна медицина. Права та обов'язки пацієнтів

У серпні 2014 року Комітетом з питань охорони здоров'я та соціального захисту населення громадської ради в Ужгородській центральній клінічній лікарні було проведено просвітницьку акцію на тему: «Безоплатна медицина. Права та обов'язки пацієнтів». В рамках акції відбулася зустріч із керівництвом лікарні з приводу проблематики надання пацієнтам безоплатної медичної допомоги.  Як виявили активісти, фінансування ужгородським міським бюджетом лікарні зовсім не відповідає реальним потребам, а за майже всі безоплатні послуги ужгородцям доводиться розраховуватися із свого гаманця.

За підсумками розмови членом комітету Віктором Петровим було погоджено розміщення інформаційного стенду для пацієнтів, на якому буде міститися правова інформація у сфері охорони здоров'я, що може допомогти кожному жителю нашого міста.

Членом громадської ради Еріком Глебою  було розроблено інформаційну брошуру із правами та обов’язками пацієнтів, а також переліком та вартістю платних послуг в ужгородській клінічній лікарні. В ході акції пацієнтам клінічної лікарні було роздано 100 інформаційних брошур. Ознайомитися з текстом брошури «Безоплатна медицина. Права та обов'язки пацієнтів»

Громадська рада планує здійснити акції з інформування пацієнтів про їх права та обов’язки також в ужгородській міській поліклініці, дитячій лікарні та пологовому будинку.

Громадська рада планує продовжити акцію «Безоплатна медицина. Права та обов'язки пацієнтів» в Ужгородському міському пологовому будинку та Ужгородській міській поліклініці. 

Додати новий коментар

Filtered HTML

  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Дозволені теґи HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.

Plain text

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.
CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсиланням спаму.